Fotogedik Di Aeon Mall Shah Alam

Thursday 5 December 2019

Last week mencari Seoul Garden and since dah lama tak pergi ke Aeon Mall Shah Alam, saja lepak brunch dan dinner sekali dekat sana. 

Since kitorang sampai awal and SG buka jam 11.30 pagi, kitorang bergambar dulu dekat rooftop sebab tak ada orang. Angin pun just nice nak bergambar walaupun tak dapat effect selendang terbang langsung pun hari tu. Nooberssss kan memang begini lah. 


Alkisahnya entah dari mana entah datang plain maxi skirt ni. Dah la warna dia cantik pulak tu boleh masuk dengan blouse dan shawl. Ni la jadinya kalau beli secara pukal lepastu peram dalam almari.


At first kitorang bergambar dekat bahagian ni sebab apartmen tu nampak cantik tapi spoil pulak signboard kuning dekat dinding. 


Lepastu bergerak tepi sikit nak hilangkan signboard kuning tapi sipi je la dapat apartmen tu haha


Sudahnya pergi jauh dari apartmen tu. Biar je la kosong macam dalam gambar kat atas dengan bawah ni. Tapi masa ni dah panas sangat so yang ambil gambar dah sepet mata, sama sepet dengan yang posing. Apa yang keluar tu redho je lah walaupun tak cantik haha


This is my awkward pose sebab blouse ni sebenarnya agak besar dekat bahagian lengan lepastu shawl tu pun panjang kemain. Masa awal je nampak cantik, masa balik tu dah serupa apa entah gaya. 




I'm not good with editing so apps Photoshop Express ni paling mudah lah nak edit gambar sebab filter dia banyak sangat tapi yang selalu guna Vibrant, Bueno dengan Spring je. 3 gambar kat atas ni bertebiat la sikit guna Charm tapi macam tak banyak beza pun hshshshs

Semua gambar mampu diambil dari jarak jauh je la sebab muka tengah breakout lepas tukar pencuci muka. Hopefully sembuh balik supaya boleh habiskan barang makeup. Tahun depan boleh shopping :P

10 comments

  1. cantik gambar yang mula-mula tuh dengan langit yang warna biru tuh

    sanggup berpanas tuh kat atas rooftop tuh

    ReplyDelete
  2. cantik sangat lightening dan posing ^_^

    ReplyDelete
  3. done follow your blog!
    btw jemput join ye :)
    https://dramaticyang.blogspot.com/2019/12/1st-giveaway-by-yysella.html

    ReplyDelete
  4. Fotogedik? Takdelah nampak gedik pun..OK je hehe.

    ReplyDelete
  5. Setuju banggunan belakang tu nampak cantik patutnya signboard kuning tu boleh je hilangkan guna apps.

    ReplyDelete
  6. cantik dan menkagumkan permandangan sekitar

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.