Lirik Lagu Keranamu - Khai Bahar

Friday 17 May 2019

Rasanya baru bulan lepas Khai Bahar released MV untuk single Air Mata, tengok bulan ni dah keluar lagi satu single genre balada yang baru bertajuk Keranamu.


Sumber dari fans, lirik lagu Keranamu dah lama dicipta oleh Khai sendiri around 2014 so Khai release tahun ni selepas digubah balik untuk dimuatkan dalam album pertama dia nanti. So another good news untuk fans Khai! 

Music composition yang soft, lirik yang bermakna especially yang baru lepas putus cinta memang boleh relate sangat lagu ni. Suara Khai pun sedap, sesuai dengan lagu mendayu macam ni. Yang belum dengar lagi, boleh klik dekat sini 


Lagu : Khai Bahar
Lirik : Khai Bahar
Syarikat Label : NAR PUBLISHING SDN BHD

LIRIK LAGU KERANAMU

Kenangan… 
Kenangan yang tak kan kembali
Meski kau pujuk diri ini
Tetap aku harus begini
Buat selamanya… 

Mengerti…
Sungguh aku tidak mengerti
Walau ku tak mahu begini
Tetap aku harus begini
Keranamu…

Siapalah diriku
Selama ini bersama mu
Hinakah diriku ini terhadapmu
Kepadaku…

Kenangan…
Kenangan yang tak kan kembali
Buat selamanya… 

Ohhh…
Siapalah diriku
Selama ini bersama mu
Hinakah diriku ini terhadapmu
Kepadaku…

Hiraukan diriku
Satu hal kau harus tahu
Ku rindumu aku mencintaimu
Selamanya…
Selamanya…

Keranamu…

3 comments

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.