Hadiah Mamapipie Dah Sampai!

Friday 16 February 2018

Semalam masa tengah pack barang nak balik kampung, adik balik dari office & bagi parcel. Bila tengok nama Mamapipie terus melebar senyum terus bukak tengok isi dalam.

TADAAAAA!!!


Haritu tak pilih pun buku yang mana nak. Cakap bagi je yang mana-mana tak kisah pun so Mamapipie bagi tajuk ni. Even adik pun tengah cari buku ni so save duit hihi yeayyy terima kasih! 

Anyway, semalam Alhamdulillah dengan jayanya dari bantuan NetKL terutamanya Encik Hafizuddin, Iolls dah berjaya tukar dari blogspot ke domain sendiri. Dari farhannajafri.blogspot.com dah jadi farhanajafri.com dah. Anther yeayyyy!


Another progress, untuk azam 2018 nak PV sebulan cecah 5k, bila belek tadi dah nak cecah dah angka tu. Sekarang tengah 4,900 so sikit je lagi nak cecah uolls. PV harian pun target 300 almost nak cecah jugak since hari-hari dapat 297 ke atas. Harap end of month boleh capai dua benda ni. Ranking first Popular Post pun dah cecah 300, dah masuk set kepala angka baru yeayyy!

Not to mention, target untuk masuk dalam bloglist blogger lain seramai 20 orang blogger & sekarang ni nama blog ni dah ada dalam 14 bloglist dah. Lagi 6 blog je lagi. Cepat, siapa nak anjurkan segmen lagi ni, I'm waiting ;)

Kalau bulan Februari ni dah capai target untuk blog, I nak pergi celebrate makan cheesecake lepastu buat Giveaway untuk korang semua sebab tanpa korang tak bergerak lah blog ni kan? Terima kasih semua :D

11 comments

  1. Alhamdulillah!! :D bestlah dapat buku baru ^^ Good luck untuk target blog tu ya! :D Heee nak jugak merasa GA akak heheh

    ReplyDelete
  2. that feeling when ade barang smpi. hehe

    ReplyDelete
  3. Congrats awak. Bestnya dah jadi .com. Doakan ika pun dpt jugak tukar domain hee. Semogaa apa yang awak plan tercapai. Amin.
    https://ikashoid.blogspot.my/2018/02/book-review-kau-sayangku-by-bikash-nur.html?m=1

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah sampai dah. Tahniah farhana dah berdomain baru. Sama lah mama pun guna netkl

    ReplyDelete
  5. this is such a great news!
    good luck tauuuu

    ReplyDelete
  6. tahniah! harap harap dapat jugak guna domain sendiri huhu

    ReplyDelete
  7. tahniah yea... menarik tajuk buku tu...

    ReplyDelete
  8. Tahniah dapat hadiah. Hihi. GV doakan semoga semua impian kak tercapai. InsyaAllah.Aamin. :)

    ReplyDelete
  9. Tahniah dapat hadiah kak

    Btw, jomm komen banyak banyak dekat blog rabia nanti rabia bagi hadiah header free tau utk siapa yg bakal bertuah nanti goodluckk

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.