Bloglist Baru Blog FarhannaJafri 2018

Tuesday 16 January 2018

Hai guys, sorry lambat update untuk segmen bloglist 'Pencarian Bloglist 2018 Blog FarhannaJafri' minggu lepas.


Terima kasih kepada yang sudi join segmen ni & terima kasih untuk yang bagi komen & cadangan kepada blog ni. Seperti yang dijanjikan, semua yang menyertai akan dimasukkan ke dalam bloglist. You guys boleh check dekat bahagian sidebar blog ni. Kalau tak ada, bagitahu ye :)


& special appreciation to Miss Banu Story & Cik Yan since bagi komen tentang movie review. Insya-allah akan ditambah usaha buat movie review. Movie Hindustan tahun ni tak berapa memberansangkan. Kita tunggu tahun ni macam mana pergi dia :)

Komen dari Miss Banu Story
Komen dari Cik Yan

Komen dari Miss Mulan

Kepada Miss Banu, Cik Yan dengan Miss Mulan nanti hantar details ye dekat email farhannajafri@gmail.com, nak bagi hadiah. Sama jugak dengan Fatin, nak nyanyi tapi suara macam itik so kalau bagi hadiah aci dak? :P


Terima kasih sekali lagi untuk yang join, kepada yang baru jadi followers dekat blog ni, selamat datang. Akan datang, ada rezeki lebih, kita bagi hadiah dekat yang rajin komen pulak okay? :)

15 comments

  1. yeaaayyy, bestnya ada dlm bloglist..
    jgn lupa dtg kerap2 kat blog cikyan k..nnt cikyan balas kunjungan :)
    thanks dear.. dpt hadiah.. nnt cikyan bg details ea.. hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeeayy hadiah dah dapat !

      boleh baca sini...
      https://nurazianjaafar.blogspot.my/2018/03/hadiah-farhannajaffri-dah-sampai.html

      Delete
  2. Wahhh tahniah korang!! Untung la dapat masuk bloglist inj

    ReplyDelete
  3. Yeayyy! Dapat hadiah Alhamdulillah. Mesti laa aci. Nak bagi hdiah plus recording pon okay. Hehee. Nanti mlm Fatin kasi detail ye ^^

    ReplyDelete
  4. JEMPUT BACA SINI FARHANNA :)

    https://nurazianjaafar.blogspot.my/2018/01/tersenarai-bloglist-farhanna-jaffri.html

    ReplyDelete
  5. Congratulation everybody!!! :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah dan tahniah pada suma yang tersenarai..

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.