Mechamato Movie Berjaya RM10juta dalam 6 Hari Tayangan!

Wednesday 14 December 2022


Filem  yang  sedang  rancak  di  pawagam  ketika  ini, Mechamato  Movie  telah  berjaya  mengutip sebanyak  RM10  juta  dalam  6  hari  pertama tayangannya  di  pawagam  seluruh  negara.  Kutipan ini  dilihat  amat  menggalakkan  dan  rata-rata penonton  amat  teruja  dan  terhibur  dengan  aksi serta  lawak  di  dalam  filem  ini.  Ditambah  pula musim  cuti  sekolah  ini,  pawagam-pawagam  di seluruh  negara  terus  dipenuhi  oleh  mereka  yang hadir  sekeluarga  tidak  kurang  juga  golongan remaja dan dewasa. 

"Alhamdullilah,  berkat  sokongan  rakyat  Malaysia, filem  ini  telah  berjaya  mengutip  RM10  juta  dalam masa  6  hari  pertama  tayangannya  di  pawagam seluruh  negara.  Ada  kira-kira  150  buah  pawagam yang menayangkan filem ini" ujar Ketua Pegawai Eksekutif Monsta, Nizam Abd Razak. 

Bagi  Naib  Presiden,  Ketua  Astro  Shaw  &  Perniagaan  Melayu  Nusantara  Raja  Jastina  Raja Arshad,“Alhamdullillah    sehingga  sekarang  kami  mendapat  banyak  maklumbalas  yang  sangat  baik. Saingan seterusnya mungkin agak sengit dengan kehadiran filem antarabangsa. Namun kami percaya dengan  kualiti  penghasilan,  jalan  cerita  dan  keunikan  seni  warisan  dan  budaya  Malaysia,  sudah pastinya Mechamato Movie mampu bersaing” 

Tayangan  akan  diteruskan  lagi  sepanjang  cuti  sekolah  ini  dan  bagi  mereka  yang  bernasib  baik, Mechamato  akan  muncul  di  pawagam  terpilih  sepanjang  kempen  promosi  filem  ini  di  seluruh negara.  Nantikan  kemunculan  Mechamato  di  lokasi-lokasi  di  Pahang,  Terengganu  dan  Sabah  pada hujung minggu ini! 

3 comments

  1. Thanks for your sharing, I'll waiting for your visite:)

    ReplyDelete
  2. filem animasi malaysia selalunya tak mengecewakan. hopefully dapat tayang juga kat luar negara..

    ReplyDelete
  3. Wah.. Terbaiklah.. rasa macam nak pergi tengok lagi.. hehehe..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.