Terima Kasih WebTV Asia Hantar Gift Box Raya!

Saturday 30 April 2022

Terharu betul bila dapat whatsapp dari PR WebTV bagitahu yang diorang nak drop by untuk hantar gift box Raya. Tak sangka la boleh dapat gift box ni dari mana-mana streaming platform so bila dapat rasa awww sangat. 


Masa PR WebTV, Ellysha dengan Nana sampai tu memang penuh gift box Raya dalam kereta diorang. Tak sangka langsung boleh dapat sampai 2 box. Fuhhh, penuh tangan nak pegang. Dekat luar kotak ada reben warna gold dengan sticker WebTV yang dibuat khas untuk Hari Raya Aidilfitri. 

Bila buka kotak tu ada kad ucapan dari WebTV Asia, sejadah kecil dan dua jenis kuih raya. Nampak simple tapi bermakna lah sebab WebTV bagi kuih raya favorite I, kuih bangkit. Sekarang ni dah susah nak cari kuih bangkit ni sebab ramai seller dok pulun buat tart nenas, cadburry ataupun hershey dan seangkatan dengannya. 


Walaupun gift box Raya ni nampak simple je tapi ingatan tu yang buat rasa terharu lebih. I selalu dapat jemputan dari WebTV tapi timing selalu tak kena so hopefully movie screening nanti dapat pergi. Anyway, terima kasih WebTV Asia untuk gift box Raya ni, terima kasih Kak Nana yang selalu ingat dan support I dari dulu. Semoga Lebaran kali ni terasa bermakna dan meriah dari tahun sebelumnya untuk semua staff WebTV :)

5 comments

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.