Terharu Dapat Disney Hotstar PR Kit Drama Soundtrack No. 1

Saturday 2 April 2022

Tak sangka langsung boleh dapat PR kit dari Disney Hotstar sebab jarang update review movie dekat Disney Hotstar. Yang banyak pun movie Hindustan itu pun masuk dekat Disney Hotstar India. Dekat Malaysia belum riki lagi movie atau drama apa yang famous. Tak tahu lah sebab rajin update review drama Korea ataupun sebab selalu update movie under Disney Hotstar. But whichever it is, wow I got it. 


Bulan Mac lepas dapat DM dekat Instagram dari Cassandra, PR Disney Hotstar bagitahu nak hantar something baked untuk meraikan tayangan drama baru, genre Romance Musical Drama berjudul Soundtrack No. 1 lakonan Park Hyung-sik dan Han So-hee. Of course I tak sempat nak tengok lagi sebab cadangnya nak biarkan drama tu habis running dulu then baru marathon layan sampai habis. 
Although I was told beforehand, Disney Hotstar nak hantar some baked goods, I tak expect pulak literally baked goods sebab masa tanya runner Lalamove tu dia kata ada kotak je. Kotak hitam dalam gambar dekat atas tu agak besar jugak. Cantik betul kotak hitam berbalut dengan reben hitam. Logo Disney Hotstar berkilau dari jauh sampai ada orang tegur masa I pegang kotak Disney tu

'Amoi ah, I bukan nak kepochi tau, tapi ni kotak Disney gimik je ke Disney betul-betul bagi?'
'Eh betul-betul bagi sebab ada drama Korea baru'
'Aiyooo cantik horr'


Bila buka dekat bahagian dalam ada kad dari Disney Hotstar cerita serba sedikit tentang drama Soundtrack No. 1 yang baru tayang dekat streaming platform Disney setiap hari Rabu bermula 23 Mac 2022. 

Part yang buat I macam awwww bila Disney tulis 'From your friends at Disney Hotstar'.


Dalam box dengan cover poster drama Soundtrack No. 1 tu ada kek coklat dengan lukisan watak Park Hyung-Sik dengan Han Sun-Woo. At first I ingatkan dalam box ni ada CD music album drama Soundtrack No. 1 rupanya kek coklat. Dia buat real sangat sampai I tak perasan lepastu tinggalkan dalam kereta since I was rushing nak pergi event. Bila balik rumah baru perasan tu kek sebab coklat dia mencair macam dalam gambar tu haha aigoooo T.T

Nasib baik lah kek dia masih sedap dimakan walaupun tak secantik yang Disney bagi awalnya. Sayang jugak nak makan sebab bukan senang nak dapat dan bukan selalu akan dapat. Faham tak perasaan tu? I simpan kenangan dekat blog dan galeri hp je lah. 


Berkenan betul dengan hand bouquet dia sebab setiap kuntum bunga tu dibuat dengan piano music sheets. I rasa semua not lagu tu lagu yang dicipta untuk drama soundtrack No. 1. Tak berani lah nak bukak setiap kuntum untuk pastikan betul ke tidak teori ni. Tangan I tak berseni untuk bentukkan balik jadi kuntum bunga ros cantik macam Disney Hotstar bagi ni. Yang I mampu, bergambar gedik cenggini je lah hehe.  

Anyway, terima kasih Disney Hotstar team sebab sudi hantar PR Kit Soundtrack No. 1 ❤️❤️

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.