Shepherd's Pie GODAM, Hilangkan Craving!

Monday 30 November 2020

Minggu lepas ternampak twitter account yang jual Shepherd's Pie lalu dekat timeline. Dah lama dah craving nak makan  Shepherd's Pie ni tapi tak ramai yang jual. 


Rezeki terpijak lah masa nampak tu sebab GODAM ni tengah buat promo sale - beli 2 pek  Shepherd's Pie mini dapat less harga singgit. Okay, nampak macam tak banyak sangat kan singgit tu tapi lantak lah. Sale kot. Terus order 4  Shepherd's Pie hantar dekat Oasis Square Ara Damansara. Delivery charge dia agak mahal jugak lah sampai RM10. 


Delivery dia pun terhad hanya hari Jumaat je. Tak tahu kenapa tapi okay je, tak lah craving teruk sangat sampai nak makan time tu jugak. Boleh control lagi hehe

Beza mini  Shepherd's Pie dengan regular adalah pada kuantiti dia. Mini sebanyak 100gm while regular 300gm. Since main ingredient dia kentang, baik ambik mini je sebab cepat kenyang. Lagipun beli 4 sebab nak yang lain merasa sekali. 


Shepherd's Pie ni sedap makan bila panas-panas dengan sos cili sebab dia tak lah pedas sangat. Base dia mampat dengan daging kisar, belah atas pula lapisan kentang yang tebal. Kalau baru keluar dari oven kena careful lah sebab takut melecur mulut sebab kentang kan lembik. Masa panaskan tu happy sangat bila bau pie ni semerbak. Wangi sampai tergedik nak makan!

Overall  Shepherd's Pie GODAM ni memang sedap, creamy, daging pun manis serasi dengan kentang. Mungkin akan repeat order tapi nak cari yang dekat dengan rumah dulu sebab delivery charge dia mahal. Yang tak pernah makan boleh try dengan GODAM untuk pengalaman yang mantul. 

4 comments

  1. been craving for this for so long!!! omggggg

    ReplyDelete
  2. Sedapnya sheperds pie! Lama tak makan. Nak buat sendiri tapi tak terbuat-buat. Memang kena hati-hati makan waktu masih panas, takut melecur mulut.

    ReplyDelete
  3. Awal PKP hari tuh LeYa ade makan dari kawan LeYa kat PD ni jual. Memang sedap.

    ReplyDelete
  4. Adoi.. Lamanya tak makan sheperd pie ini.. dapat yang sedap emmang puas hatilah..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.