Saringan Kesihatan Mental

Thursday 2 November 2017

Baru je siang tadi update bagi advice & tips nak control rasa murung sebab ada yang bertanya dekat entri ni. Ingatkan selama ni dah makin berkurang dah rupanya macam tak berganjak je haha no wonder lah lately berat sangat rasa. 



Ni hasil result masa jawab saringan sakit mental tadi. Terkejut jugak actually tengok result sebab serious ingat dah okay banyak dah. Maybe sebab sekarang tengah banyak masalah kot sebab tu dapat result macam ni. 

Kalau cenggini gayanya nanti dapat duit kutu kena pergi holiday ni tapi masalahnya audit pulak hujung bulan nanti. Perasan jugak sekarang ni rasa nak tidur je walaupun bukan timing untuk tidur. Maybe dah kena start buat yoga ataupun outdoor activity lebih sikit bagi stress tu hilang. Dapat turun pergi tahap sederhana pun dah okay dah. 

For those yang nak check kesihatan mental korang di tahap mana, boleh klik SINI. Nanti dah habis jawab, result akan dihantar di email korang.

6 comments

  1. takpe, nanti lepas audit tu terus zupp bercuti. tapi masa tengah bercuti tu jangan fikirkan kerja plak.

    ReplyDelete
  2. ini maunya tenangkan fikiran buat perkara yang menyeronokan (^_^).

    ReplyDelete
  3. pasni kena bercuti sepuasnya..balas dendam dengan tahap stress semua tu..hihi

    ReplyDelete
  4. maybe i should try this too. oh n i followed u here tau. #182
    do follow me back. ^^

    ReplyDelete
  5. Salam singgah sini dik...tahniah adik salah seorang pemenang first giveaway akak tau..

    http://mardiahdiana.blogspot.my/2017/10/cabutan-untuk-pemenang-first-giveaway.html

    ReplyDelete
  6. Lama dah tak buat.. Nak kena buat balik.. Risau juga.. Sebab sekarang ini asyik nak tidur je.. Huhuhu..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.