Wednesday, 22 November 2017

Lirik Lagu Bunga - Ara Johari

First time dengar lagu ni terus jatuh cinta ke memang lagu yang ada tajuk Bunga ni memang best. My all time fav, lagu Bunga - Thomas Arya, sekarang ni lagu Bunga - Ara pulak. You guys dah dengar ke belum? Actually tahu lagu ni masa Wany Hasrita nyanyi untuk Era Akustik, both version best maybe sebab lirik dia yang best kot. Wei, Hang Nadim kot yang buat haruslah menusuk ke hati hewhewhew. Pojaan hatiku gittewwww


Setiap yang indah 
Dan manis di lidah
Pasti hilang segalanya

Rimbunan dedaun 
Berguguran jatuh
Sembah bumi
Musim bertukar

Di gurun tak berbatas
Kehilangan jiwaku
Kutemukan bunga ini

Setelah Ku dimiliki
Kau lebur segala kata dan janjimu
Ku lakukan semua
Berikan yang Ku ada
Percaya kepadamu, kebodohanku.

Nah versi Akim ;P





2 comments:

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.