AHIRINE AHIRUDIN MUNCUL DENGAN FILEM TERBAHARU ‘RAYA EMAS: SALAKO SACRED TREASURE’

Monday 26 February 2024

Ahirine Ahirudin, terkenal dengan kehebatannya dalam Muay Thai dan sukan permotoran, kini bakal muncul dengan filem terbaharu. Melalui filem yang sangat dinantikan, 'Raya Emas: Salako Sacred Treasure,' Ahirine memegang watak sebagai Diana, seorang gadis pendiam yang dibayangi kisah silam.

Diana merupakan watak yang berlatarbelakangkan salasilah keturunan Salako dan mempunyai perwatakan yang rumit dan juga memainkan peranan penting di dalam filem ini. Prestasi Ahirine menyuntikkan keaslian secara mendalam sebagai watak Diana, menambahkan lapisan tambahan kepada tema cinta keluarga, pertumbuhan peribadi, dan warisan ghaib purba yang menjadi inti 'Raya Emas'. Sebagai perantara kepada budaya unik dan kepercayaan masyarakat Salako, Diana menjadi sebahagian daripada naratif yang tidak dapat dilupakan.

Berlatarkan keindahan landskap Lundu, penampilan Diana oleh Ahirine menjadi hidup, meningkatkan kesan visual dan emosional keseluruhan 'Raya Emas: Harta Suci Salako.' Filem ini dijadualkan untuk ditayangkan secara perdana pada Hari Malaysia, 16 September 2024. Penampilan Ahirine Ahirudin dalam Raya Emas ini menandakan babak baru dalam kerjayanya memukau penonton bukan hanya dengan kehebatan fizikal tetapi juga dengan kedalaman ekspresi artistiknya. Seiring dengan penantian menuju tayangan perdana, dijangkakan untuk meninggalkan kesan abadi dalam landskap hiburan Malaysia.

1 comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.