Pemberian Bonus 2023 Ram Reza & Muhammad

Saturday 6 January 2024


Acara yang dinantikan setiap tahun haruslah pemberian bonus dari RRM tapi tahun ni Datuk Hisham tak dapat join sebab ada family matter. 

Majlis yang dibuat oleh Council of Partners pun simple je. Buat ucapan aluan sikit, penyerahan cheque bonus kepada semua yang terlibat kemudian ucapan penutup.

1. Syariah Department
Ms Azuin


En. Hazman

Ms Aufa

Ms Tasya

Haziq

2. Conveyancing Department

Ms Dayana

En. Hamza

Atie

3. Administration Department 

HR- Pn. Nurul

Head of Accounting - Pn. Ida

4. Corporate Department 

Ain

Farhana

Ms Dhabitah Adriana

Sebelum majlis bersurai, En. Raden bagi ucapan penutup untuk Majlis Pemberian Bonus 2023

'Bukan saja bonus tapi banyak nikmat yang Allah dah bagi kepada Ram Reza & Muhammad, bukan atas kapasiti individu malah kepada firma juga. Nikmat kesihatan, rezeki dan banyak lagi. Terima kasih kepada anda semua yang telah berkhidmat kepada firma. Pihak Council of Partners berharap dapat warga RRM menambah dan bangkitkan semangat untuk tahun 2024 supaya kita berada di tahap yang lebih baik. Diharap semua dapat bekerja dengan bersungguh-sungguh, secara ikhlas dan padu untuk Ram Reza & Muhammad berkembang lebih baik ke arah Ram Reza & Muhammad yang kita semua impikan selama ini. Semoga tahun 2024 jadi lebih baik dari yang sebelum ini dan semoga kita gandakan usaha kerana kita tak boleh berada di takuk yang sama untuk berjaya.'

Alhamdulillah dan terima kasih kepada Ram Reza & Muhammad untuk pemberian bonus sebagai tanda menghargai usaha bekerja sepanjang tahun 2023. Semoga rezeki firma Ram Reza & Muhammad dan Council of Partners semakin bertambah untuk tahun 2024. Amin!

2 comments

  1. Alhamdulillah.. Semoga Ram Reza Muhammad terus sukses di tahun 2024..
    Tahniah Farhana..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Tahniah. Semoga jadi pemangkin untuk bekerja lebih tekun

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.