Amazing Grace Granola Bites | Chocolate Hazelnut

Monday 11 April 2022


Kalau buat kerja mula lah mulut rasa nak mengunyah tapi tak suka makan jajan dan tak ada mood nak makan jajan. Bila turun 7E terjumpa Amazing Grace Granola Bites ni. Dekat dalam satu pek 40g ni ada rolled oats, kacang hazelnuts, chia seeds, buckwheats dengan cranberries. Kalau makan takde la rasa bersalah sangat sebab makanan healthy. 


Punya lah healthy sampai rupa dekat dalam pun tak menyelerakan sebab semua bahan dah bersalut dengan coklat. Bentuk dia macam nak buat bentuk kiub tapi dia jadi hancur. Kiub dia kecil je, sesuai lah dengan harga RM4.90 satu pek ni. 

I expect granola bites ni ada la rasa manis sebab ada cranberry tapi sebab dia guna dark chocolates, memang pahit je lah dekat lidah ni. Mengecewakan betul tapi okay lah sebab pahit sampai segar mata. Terus siap semua kerja lepastu rasa nak balik rumah. Tu kali pertama dan terakhir lah beli Amazing Grace Granola Bites Chocolate Hazelnut sebab renyah nak makan bila dia hancur sampai tak ada rupa kiub. Dah gaya nak kena makan dengan sudu je. Dah satu hal nak kena basuh sudu. 

4 comments

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.