Dinner Zinger Chop, KFC Subang Bestari

Friday 26 June 2020


Bulan ni KFC keluarkan menu baru, Zinger Chop! 

Kepingan ayam crispy dengan gravy pekat dihidangkan bersama fries dan coleslaw. Ada dua set sama ada 2 pcs dengan harga RM15 ataupun 3 pcs kepingan ayam dengan harga RM16.30. 

Berbaloi tak beli? 

BERBALOI!

Zinger Chop ni makan masa panas sedap sangat even makan masa dah sejuk pun still sedap. Gravy dia tu macam gravy mash potato and that's why la my tummy happy sangat bila makan. 


Gravy dia bagi memang banyak, dah tuang banyak macam ni pun still ada lagi half. Set ni datang dengan air oren Sjora tu tapi I tak suka so mintak tukar kepada Pepsi Black. Nyum!

Kalau belum rasa pergilah beli set ni sebabnya menu ni limited edition je. Tak faham kenapa menu yang sedap wujud untuk sementara waktu je. Patutnya menu ni stay je lah. Baru nampak variasi di KFC. Tak payah susah dah nak fikir nak makan chicken chop dekat mana sebab KFC dah keluarkan set chicken chop sedap dah. Garu kepala kedai hipstur yang jual mahal tapi tak sedap mana tu. 

3 comments

  1. Saya pun suka juga menu baru ni. Gravy dia memang banyak.

    ReplyDelete
  2. nak try nnt. even ramai yg cakap biasa2 rasa dia. kita mmg peminat kfc so apa saja menu baru kita akan try.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.