Teh Tarik Ori F&N

Friday 12 June 2020


Gara-gara terpengaruh dengan Danish bila tiap-tiap hari dia minum Teh Tarik Ori F&N ni mula la nak join sekali. Dekat 7 Eleven tengah ada promo beli 2 botol RM7 je tapi jangan tanya harga sebotol berapa kalau dekat kedai biasa sebab lain kedai lain harga. Dekat Shopee pun jual in bulk. 

Tapi tak kisahlah berapa pun harga dia sebab teh tarik ori F&N ni memang sedap baq hangggg. Dia punya resipi teh tarik kena la dengan tekak I yang lagi suka teh pekat rasa pahit teh sikit bila minum. Ada lagi satu teh tarik kurang manis kalau yang tak minum manis sangat. 

Teh tarik Ori F&N ni lagi nikmat kalau minum masa sejuk-sejuk kaw keluar dari freezer fuhhhh panas-panas macam sekarang ni memang sesuai sangat pekena sebotol. 


Sekarang ni F&N tengah buat promo untuk teh tarik ori dan kurang manis. Memang ngam sangat la beli dekat portal F&N boleh dapat diskaun 15% sebagai tanda penghargaan kepada rakyat Malaysia berjaya harungi PKP gara-gara Covid-19.

2 comments

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.