Smoky Grilled Beef McDonald

Saturday 7 April 2018

Meriah dekat Twitter gara-gara McDonald keluarkan menu baru, Smoky Grilled Beef dengan Hot N Crispy Chicken burgers.

Image result for smoky beef grilled mcdonald

Satu set ala carte berharga RM12.90 meanwhile set combo, RM14.95. Apa yang kecoh sangat dengan menu ni sebab menu ni keluar lepas KFC keluarkan burger Cheezilla. Tapi kelebihan burger set Everyday Indulgence ni, saiz burger ni lebih besar dari burger yang biasa ada dekat McD and yupp it's true, memang besar. Sengkak perut kalau makan sorang nak pulak kalau kapasiti tangki kecil ni. 


Tapi kalau bab rasa, nak kata pedas sangat tu tak pun. Biasa je. Nak kata sedap sangat pun tak jugak sebab patty dia rasa kembung angin. Susah nak cakap tapi tak umpph lah. Tak ada yang special pun walaupun ada Chippotle sauce. Rasanya padu lagi Quarter Pounder tapi dah tak wujud dah haihhh rindu!

Lepasni nak try Hot N Crispy Chicken burger pulak. Mana tahu kena dengan tekak kan kan kan? K, gerak lu pape roger.

10 comments

  1. gee baru je try and kena dengan selera!memang sedap!

    ReplyDelete
  2. Selamat menjamu selera Farhana hahaha

    ReplyDelete
  3. saya dah rasa yg hot n crispy chicken tu, sedaplah jugak :)

    Aerill Hassan

    ReplyDelete
  4. nampak menyelerakan. nak g jugak tapi tak berpeluang lagi. phewww

    ReplyDelete
  5. Owhh...Gitu rasenye...Sy belum try lg..Huhu

    ReplyDelete
  6. jarang makan kat mcD ni, balik2 order menu yg sama maybe boleh try menu ni pula pasni..hihi

    ReplyDelete
  7. lama sungguh x ke mcD.
    asyik masak aje.
    pastu weekend ada aje program.
    sesekali gi mcD memang best :)

    ReplyDelete
  8. Hee kadang tu indah khabar dari rupa. sbb penah terkena. dh stop dh beli dkt mcd. huhu

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.