My Current Relationship

Saturday 28 April 2018

Talking bout relationship, my relationship is currently taken away for 2 years already now. So currently in progress to make it 3 years. Although baru 2 tahun tapi dia punya stress level tu macam dah lama sangat sebab bercinta at the age of 'sepatutnya berkahwin' is hard. Super hard. Nak pulak bila both of us belum stabil lagi. Masing-masing baru nak start cari hala tuju hidup, here and there dah pressure pasal kahwin. 

Not that we're not into marriage cuma ada banyak lagi unresolved issues which of course are personal. Memang ramai jugak cucuk suruh cari lain & move on but being with him is the safest and happiest person I ever experienced. 


Jealous jugak tengok kawan-kawan semua dah dekat fasa baru, buku baru tapi kalau rush into things pun untuk masa fasa baru sama macam orang lain takut nanti in future pun berserabut jugak sebab fasa baru banyak benda kena ambil berat serba-serbi. Bukan nak perfect tapi cukup kalau everything is secure and stable. 

Though our relationship masih lagi baru tapi tinggi jugak lah rasa bersyukur tu sebab dia ada ciri-ciri lelaki idaman. Praying for another beautiful memories til the day. Amin ❤🌸

14 comments

  1. Fikirlah masak-masak... Satu kesilapan diatas keputusan kita , kita yang menanggungnya bukan orang lain..

    ReplyDelete
  2. Semoga last long! Amin :)

    https://mylittlestoryi.blogspot.my/2018/04/juara-rumah-sukan-gigi-dah-lain.html?m=1

    ReplyDelete
  3. Bak kata omputeh " Don't rush something you want to last forever" haha! ^^ apa2 pun good luck for future!! :D

    ReplyDelete
  4. Biar lambat, asalkan dengan orang yang betul. :D

    ReplyDelete
  5. its okay, take your time, timeline kita berbeza beza kan! moga berkekalan fana and partner :)

    ReplyDelete
  6. Takpe.. Ambil masa dulu.. Bila masa nya sampai, Insya Allah semuanya akan berjalan lancar.. Kak Sha doakan semoga hubungan Farhanna dan si dia akan mencapai fasa perkahwinan dan berkekalan hingga ke Syurga.. Aamiin..

    ReplyDelete
  7. Semoga dipermudahkan segalanya yer

    ReplyDelete
  8. Moga dipermudahkan ya hubungannya :)

    ReplyDelete
  9. Takpe Farhana, solat istikharah, minta semua yang baik untuk kita dari Allah. insyaAllah ade jawapannya nanti, dan mesti takkan menyesal.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. its ok la, jangan ikut orang. rezeki dorang kahwin awal, insyaAllah rezeki kita lain pulak :) chill girl!

    ReplyDelete
  12. Biar lambat asalkan masing-masing sudah bersedia sepenuhnya untuk berkahwin. Kehidupan selepas berkahwin lagi banyak nak fikir berbanding majlis perkahwinan saja. Inshallah Ada jodoh rezeki akan tiba masa Farhana pula. Yang penting jangan ikut orang okay :)

    ReplyDelete
  13. Moga whatever isu yg ada, dpt settle dgn nyaman ye. Da ada ciri2 lelaki idaman. So, go for it :-)
    Apapun, jodoh di tgn Allah.

    ReplyDelete
  14. InsyaAllah, may Allah ease everything for both of you ❤

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.