Lirik Lagu Ilusi - IAMNeeta

Friday 5 April 2019

Image result for ilusi iamneeta

3 tahun tanpa single, semalam iamNeeta muncul dengan single baru bertajuk iLusi ciptaan Patrick, pemain gitar iamNeeta yang mengisahkan tentang realiti seseorang yang dikongkong oleh pasangan atau keluarga. Tune lagu ni lebih kurang dengan lagu Sakit. 

Sepatutnya lagu ni dah lama siap tapi disebabkan data hilang dalam external hard disk, iamNeeta kena record balik lagu ni. Walaupun lama nak tunggu lepas SAKIT, iLUSi tetap buah tangan terbaik dari iamNeeta. Tak sabar nak dengar dalam radio dan masuk carta. 



Lirik lagu iLusi - iamNEETA 
Lagu : Patrick Anohada 
Lirik: Patrick Anohada 
Syarikat Label : NAR Publishing Sdn Bhd

Semua rasa sedih
Semua ku takuti
Semua rasa berat di hati ku

Bimbang segala
Anganmu setinggi angkasa


Ku berikan segalanya
Kau hancurkan semuanya
Kau harapkan seperti
Ilusi dalam mimpi mu

Verse 2

Hujung jalan ini
Semua Nya terhenti
Semua rasa berat di hati ku

Bimbang segala
Anganmu setinggi angkasa 

Ku berikan segalanya
Kau hancurkan semuanya
Kau harapkan seperti
Ilusi dalam mimpi mu

Bridge

Bunuh sisa cinta
Dera hingga mati
Merah menyala kau
Genggam sehingga mati…

Ku berikan segalanya
Kau hancurkan semuanya
Kau harapkan seperti
Ilusi dalam mimpi mu

1 comment

  1. Lama dah tak dengar cerita tentang iamNeeta. Tak dengar lagi lagu yang baru ni.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.