Starbucks Frappucino Vanilla

Saturday 15 January 2022

Dah lama nak try Starbucks drinks dalam botol ni sebab dia guna botol kaca. Tak tahu lah kenapa, kalau minum dalam botol kaca ni rasa sejuk dia lain macam sikit. Sama lah kalau minum Coca-Cola ataupun Sarsi dalam botol kaca. Dekat 7Eleven tak banyak pilihan pun, ada dalam 3 jenis je tak silap tapi tak ingat lah yang lain. Ingat yang kita minum je hehe. 


Since one of my fav drinks dekat Starbucks, Caffe Latte ataupun Vanilla Hazelnut, so pilih lah Starbucks Frappucino Vanilla. Harga untuk sebotol dengan 281ml ni dalam RM10.90 macam tu. Depends lah beli dekat mana sebab lain tempat lain harga dia kan. Ni beli dekat 7Eleven, kalau beli dekat Petronas mungkin mahal sikit lah. 

Rasa dia just like I expected. Satu botol ni dua kali minum dalam cawan dengan ais tu sebab dia pekat sikit. Lepas ni kalau weekend boleh la beli stok Starbucks dalam botol ni sebab area rumah tak ada Starbucks haha. Ada la dekat Skypark tu tapi kalau guna Grab dah mahal jadinya. Kalau order untuk ramai tak lah terasa sangat. 

3 comments

  1. selama 26 tahun hidup ni tak pernah rasa starbucks haha. jadi limited edition gituh. nampak sedap

    ReplyDelete
  2. huhuu belum pernah lagi ke starbuck ni :D

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.