Self-Reward Starbucks Coffee

Monday 24 September 2018

Jarang nak minum Starbucks ni sebab tak reti order satu hal, malas nak habiskan duit satu hal tapi ramai pulak yang hype fav drinks so screenshot lepastu tunjuk je dekat barista. Like I did yesterday using this tweet


Since barista recommend ice blended, so I agreed with his suggestion lepastu tambah lagi 1 shot caramel macchiato sebab nak bagi strong sikit rasa dia. And the result is tadaaaaa


Not bad lah untuk tekak sendiri, rasa pahit campur manis memang sedut sampai licin lah. Kalau tak sedap pun kau sedut je lah sampai habis sebab RM21.50 terkorban. Lepasni memang tak nak dah repeat order sebab Choc Mocha RM5 tepi jalan lagi sedap for me hihu.

5 comments

  1. Mahalnya... Nak tak nak kena habiskan jugak kan.

    ReplyDelete
  2. perkkkhhhh.... blh dpt 1 set lunch nih dik...
    lama sgt akak tak minum air mahal ni hehhehe,...

    ReplyDelete
  3. Tak pernah lagi beli. Just pernah rasa kawan punya. Not bad lah rasanya tapi itu lah masih tak sggp lagi nak korbankan duit utk beli. Hehehe :p

    ReplyDelete
  4. Setahun sekali je nie beli.. kikiki.. yg rm5 tepi jalan tu juga yg beatkan..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.