Wedding Zarif ♥ Zety

Tuesday 1 August 2017

Bila kerja dari Isnin sampai Sabtu memang susah sangat lah nak pergi kenduri kahwin kawan-kawan. Jadi bila ada yang menjemput untuk majlis hari Ahad, memang semangat kemain nak pergi menapak. Macam diorang berdua ni lah. Bercinta dari sem 1 masa diploma lagi. Sampai sekarang bertahan sampai ke jinjang pelamin. Awwww ♥♥♥


Plan asal nak pergi dengan adik je tapi tak sangka pulak member nak join. The more the merrier lah tapi tak lah ramai sangat pun. Dua orang je pun. Bedah & Jemah. Settle pickup dua2 dekat MRT, bergerak lah ke Dewan Banquet Astana Cyberjaya. Thank God tak sesat sebab kawasan baru plus jarang menapak ke Putrajaya/Cyberjaya. 

Sampai je sana jumpa dengan budak kecik cenonet lari kejar ayah dia. Macam kenal. Bila tengok mak dia, patutlah macam kenal. Anak Jira rupanya. Muka copy paste mak dia. Sembang kejap terus bergambar. Entah bila pulak nak jumpa lagi entah. 


Actually kitorang dah lambat sampai sebab tunggu Jemah habis kelas swimming, tunggu tren lagi ya tuhannn sampai la dekat dewan tu pukul 3. Kucar-kacir cari makanan sebab memasing lapar. Tak pandang kiri kanan dah. 

Lepas dah habis makan, haruslah bergambar dengan pengantin. Memasing jenis kaki bergambar pulak. Memang penuh lah memory phone cerita dia. 


 

Happy tau datang wedding diorang ni sebab meriah dengan bunga. Nak bergambar dekat mana, kau pilih je. Sebab dah hujung majlis, orang pun tak ramai so kau nak posing acah model jalanan pun takde orang kisah. Masa tu berhenti bergambar pun sebab memasing tak solat Zohor lagi. Kalau tak, entah pukul berapa reti sedar diri ingat jalan pulang. 

Lagi satu benda yang bestnya, bersepah dapat goodies mementang lah orang dah takde tapi goodies bersepah lagi, sampai tak cukup tangan nak pegang haaa. Happy betul dapat makanan bebanyak. 


Semoga perkahwinan Zety & Zarif kekal sampai syurga. Dapat anak yang comel, cerdik & baik hati macam korang berdua. Terima kasih layan kitorang walaupun penat kesana kemari. 

Done with Z♥Z! K, turn siapa pulak lepas ni? ;)

3 comments

  1. Selamat pengantin baru buat kedua-dua pasangan

    ReplyDelete
  2. moga berkekalan kpd pengantin, hingga ke jannah.
    aida sgt suka gi wedding ceremony.
    gudis nyer. makanan nyer.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.