Undi Printcious Gift & Menang Baucer Bernilai RM50

Wednesday 16 August 2017

Masa blogwalking haritu ternampak ada post tentang baucer percuma dari Printcious Gift ni sebagai tanda penghargaan kepada semua yang undi diorang. Nak dapat pun senang sangat, pergi undi Printcious Gift dekat FB penganjur kemudian emailkan kepada printcious attach sekali bukti undian tu dalam email korang.

Tak lama pun nak tunggu diorang respond, tup tup dah dapat voucher RM50 dah. Ni bukti I already got mine. Lama pulak tu expiry date dia sampai 31 Disember nanti so sempat lah nak fikir nak guna baucar tu untuk barang apa & pilih gambar apa yang sesuai. Korang pun tahu perempuan punya rambang mata macam mana khennnn.


Printcious Gift tu apa? Tak pernah dengar? Printcious ni syarikat yang print gambar yang kita nak dekat any items available macam tote bag, bantal, mug and other stuff. You guys can check their website HERE ataupun boleh terus undi dekat SINI


Tak lama pun nak undi, 5 minit je. Sebarkan benda senang & percuma ni seramai mana yang boleh okay sebab hari ni hari last! :)

5 comments

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.