Order Bunga Dari February Bloom

Saturday 15 January 2022


Minggu lepas agak sibuk sebab kena organize long call event anak sulung managing partner. Lepas dah habis event tu ada jamuan kecil untuk meraikan hari bermakna dia. Kitorang dapat tahu pun agak lambat, petang Rabu macam tu sebab baru dapat semua link dengan manual yang berkaitan dengan sesi long call online. 

Dah settle setup untuk long call session, kitorang cari pulak hand bouquet sebagai hadiah dari pihak RRM. Kebanyakan florist dah tak ambik order sebab short notice. Cari punya cari terjumpa lah February Bloom ni dekat Instagram. Semua bouquet dia cantik. Kebetulan ada harga diskaun untuk beberapa pakej. Memang terus grab lah sebab harga dia murah lepastu dekat dengan firm. 


Kitorang pilih hand bouquet Golden Time sebab hadiah untuk lelaki kan, takkan nak meriah sangat dengan bunga ye dak? Dalam bouquet ni ada baby breath dengan 12 unit coklat Ferrero Rocher. Harga sejambak ni RM89.00 tak termasuk delivery charge dengan service charge. But still murah lah sebab bajet kitorang dalam RM150 macam tu. Dalam pukul 11 pagi tu dah sampai dah order kitorang. Settle bab bunga. 

Besar jugak lah kotak dia sebab penuh satu meja kerja tu. Bila buka dalam rasa happy tengok bunga dia fresh dan cantik. Tapi kecewa tengok kad ucapan dia sebab tak ikut format haha ucapan pun ada format. Semuanya dia taip sekali harung je, tak ada spacing langsung. 


Lepasni kalau nak order kena bagitahu dia lah pasal kad ucapan tu taip proper sikit. And yes, nak order lagi lepas ni dekat February Bloom sebab jatuh hati tengok Fruit Basket dengan Bloom Box dia. Harga pun tak mahal sangat macam florist lain. Kalau nak bagi dekat client pun rasa puas hati sebab saiz dia besar especially Bloom Box Morocco dengan Delia tu. 

February Bloom ni buka dari Isnin sampai Ahad dari jam 8 pagi sampai 8 malam. Kalau yang duduk area Kuala Lumpur, Petaling Jaya ataupun Klang nak order February Bloom boleh la tengok dekat SINI :)

2 comments

  1. Cantiknya flower bouquet baby breath siap coklat. Kotak dia pun menarik dan secure sangat. Nicelah! Harga pun berpatutan kira murah jugak tu sekali delivery.

    ReplyDelete
  2. Harga tak la mahal sangat.. not bad.. hasil tangan yg cantik :D

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.