Wordless Wednesday : Currently Waiting....

By farhanna jafri - 18:40

Mulberry

Tomato

  • Share:

You Might Also Like

19 comments

  1. Waiting for your cucumber kah Farhanna?
    Sis tak pasti pokok apakah itu, hehehe

    ReplyDelete
  2. mesti tak sabar menunggu hasilnya kan

    ReplyDelete
  3. nak bertani ni memang kena banyak sabar =)

    ReplyDelete
  4. cantik ..saya suka mother nature

    ReplyDelete
  5. Wah.. Tomato.. Tak sabar nak tengok hasilnya..

    ReplyDelete
  6. Saya yang melihat pulak tak sabar nak tunggu hasilnya.. hahaha..

    ReplyDelete
  7. Excitednya nak tunggu hasil pokok-pokok tu,..

    ReplyDelete
  8. semoga cepat membuahkan hasilnya :D

    ReplyDelete
  9. Rasa macam seronok jea bila hasil tanaman kita telah berbuah dengan lebat dan subur kan..

    ReplyDelete
  10. wah tak lama lg dapat lah merasa buah mulberi tu..

    ReplyDelete
  11. Wahh syoknyaa boleh merasa hasil tanaman sendiri nanti.

    ReplyDelete
  12. wah. tanaman yg byk manfaat.
    aida tak sabar nak bercucuk tanam kat umah baru.
    boleh aje menanam skang ni, farhana.
    just jarang ke sana. 2-3 minggu skali.
    nanti tanaman jadik hutan :) ha ha ha ha

    ReplyDelete
  13. Teringat pokok kat rumah kebanyakan dah arwah...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen :)