Shell Out Izi Stesen, Sungai Buloh

Wednesday 5 December 2018


First time jejak kaki ke Stesen Izi ni walhal restoran ni quite famous sebab keunikan makanan dia. Kalau tak tahu tak pernah follow page makanan yang viral lah tu. Hei, kita geng kot sebab I tahu pun dari officemate. Kalau dia tak ajak makan sampai ke sudah tak tahu wujudnya siput sedut cheese. 

Jangan tanya sedap ke tak siput sedut cheese tu sebab tak order. Next time lah kot kalau ada rezeki datang sini lagi. Dinner malam tu order shell out je sebab kawan kata sedap, nak pula tak pernah try makan shell out ni. Ada tiga pilihan, buttermilk, black pepper ataupun asam pedas so we chose asam pedas sebab buttermilk habis and takde mood nak makan blackpepper. 

Image result for izi stesen


Harga untuk shell out ni RM35 untuk 2 orang makan, percuma air dan nasi. Disebabkan dinner taknak makan berat sangat so tambah je nasi dengan ayam goreng crispy. Dalam menu shell out dia ada memang bersepah lah seafood. Untuk 2 orang makan memang puas dan berbaloi sebab tak kedekut. Even makan 3 orang pun cukup. 


Nah close up shellfood dia, bab sedap memang sedap so lepas ni tak mustahil nak repeat dekat sini lagi. Service pun bagus dekat sini, restoran bersih, parking pun luas. Since restoran ni terletak dekat area food court, boleh je order makanan lain untuk manusia yang jenis tak tetap pendirian. 

Izi Stesen ni buka dari hari Selasa hingga Ahad dari jam 4.30 petang sampai jam 12 tengah malam. Cari je area Medan Selera Sungai Buloh tak pun waze je Izi Stesen confirm jumpa sebab kedai dia tepi jalan je. Come, eat and enjoy!

14 comments

  1. Alamak sedapnya nampak shell out dia! Lapar plak tgh malam ni hahaa

    ReplyDelete
  2. Menarik banyak pilihan dan pakej.

    ReplyDelete
  3. skarang mmg byk restoran buat menu shell out..kiranya mampu menikmati la sbb yg shell out femes2 tu yg tu mhl

    ReplyDelete
  4. Fuhhh terliur ni..rabia tak pernah shell out lagi tauuu

    ReplyDelete
  5. sampai sekarnag tak berjaya lagi makan shellout nie.. kikiki.. dok tengok je orang pos.. menarik..

    ReplyDelete
  6. K.fiezz pun x kenai restoran ni walaupun viral.. Haha.. Ketinggalan sikit..nmpk dap shellout dia.. Harga pun macam, okey la okey la..

    ReplyDelete
  7. Boleh gi sini lepasni..nasib baik area sg buloh jaa.. hehee

    ReplyDelete
  8. Belum pernah try shellout lagi, kat sini ssh, tak byk choice

    ReplyDelete
  9. klau order utk shellout brpa klau couple pnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf, saya tak tahu. Boleh try contact 016-293 2345

      Delete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.