Pot Pet : Angpau

Sunday 22 January 2017

Quite busy these days. Siapkan progress report and handover document. Hell yeah sangat penat. Dah 2 hari balik malam siapkan kerja. Ada hantu ke tak ada hantu belakang kira sebab kerja lagi penting nak siapkan.

So yesterday one of our staff bawak masuk bag penuh dengan food & beverages. Masa tu buat tak tahu je sebab fikir untuk orang atasan. Hadiah Tahun Baru Cina but then dia cakap, 'I letak je sini, nanti ambil lah ikut nama memasing'

I was like oh setiap packaging ada nama. My officemate start geledah bag tu cari nama dekat makanan but found none. Then ternampak tag dekat bag.

'OMG! Satu bag untuk seorang staff!'



Haritu dah dapat satu box limau, semalam dapat pulak bag penuh dengan makanannnnn! Damnnn I love CNY!

Dalam bag tu ada all these yeayyy



 
 

tapi yang paling best dapat yang ni. Weheeeee!!!


me : yeayyyy dapat makanannnn!
boss : u happy la sekarang, nanti lepas u makan terus gemuk. Baru padan muka u
me: boss, I dah turun 4kg kot this week
boss: I tak nampak beza pun
me :

boss : okay la okay la I percaya u. No wonder la minggu ni I rasa kurang bergegar kabin ni bila u berjalan.

T.T

Takpe, takpe kita tunggu lepas 3 bulan nanti. (since my boss give me 3 months period to lose weight)

Challenge accpeted!

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.