PROGRAM AFFILIATE BAITULJANNAH

Wednesday 13 December 2017

Blogwalking tadi main klik mana suka lepastu terjumpa pasal Affiliate Baituljannah. Selama ni bila orang sebut Baituljannah haruslah terfikir pasal jodoh sebab famous kot Baituljannah ni siap ada group FB lagi. Tahun ni datang pulak program Affiliate Baituljannah which you guys can join for FREE! Nak daftar pun mudah sangat cuma isi nama, alamt email, jantina & kata laluan. What are you guys waiting for?

DAFTAR SEBAGAI AFFILIATE BAITULJANNAH

Program Affiliate BAITULJANNAHM BAITULJANNAH, apa itu baituljannah

Keistimewaan Program Affiliate BAITULJANNAH


☛ 1. Pendaftaran percuma.
☛ 2. Anda tidak perlu menyimpan sebarang stok. Anda tidak perlu menguruskan order atau pembelian.
☛ 3. Anda hanya perlu mengajak rakan-rakan anda mendaftar di Baituljannah.com sama ada untuk mencari jodoh atau untuk menjadi ejen affiliate seperti anda.
☛ 5. Anda hanya perlu berkongsi unik URL atau link yang disediakan ke semua laman media sosial anda seperti Facebook dan Twitter. Ataupun hanya dengan semudah melalui Whatsapp dan Telegram. Kemudian, bersedia untuk menerima komisen.
☛ 6. Tiada had tempoh yang ditetapkan untuk penerimaan komisen bermaksud anda akan tetap menerima komisen selagi mana BAITULJANNAH beroperasi.

Program Affiliate BAITULJANNAHM BAITULJANNAH, apa itu baituljannah

Yang bestnya bila join Program Affiliate BaitulJannah ni, 15 orang ejen berdaftar yang kumpul ramai affiliate boleh menang 15 ganjaran istimewa macam dekat dalam gambar ni. Excited? Daftar lah sekarang! Tak sampai 5 minit pun nak daftar :D

Program Affiliate BAITULJANNAHM BAITULJANNAH, apa itu baituljannah



Untuk terma dan syarat penyertaan :

1. Pihak Baituljannah menyediakan sebanyak 15 hadiah ganjaran istimewa untuk 15 orang ejen affiliate pertama yang mencapai rekrut sebanyak 5,500 orang pendaftaran calon cari jodoh yang telah lulus profail dan disahkan nombor telefon.

2. Sebaik sahaja seseorang ejen affiliate itu mencapai 5,500 orang pendaftaran tersebut, dia berhak untuk memilih salah satu daripada pilihan hadiah ganjaran yang disediakan.

3. Pengiraan pendaftaran yang diambil kira hanya pendaftaran bermula pada 15 November 2017 sahaja. Pendaftaran sebelum 15 November 2017 tidak diambil kira.

4. Pengiraan pendaftaran yang diambil kira hanya pendaftaran yang direkrut oleh anda dengan menggunakan URL ID anda sendiri. Pendaftaran melalui ejen-ejen affiliate rujukan anda tidak akan diambil kira.

5. Hadiah ganjaran yang disediakan adalah terhad. Oleh itu, ejen affiliate yang terlebih dahulu mencapai sasaran mempunyai keistimewaan untuk memilih salah satu daripada mana-mana hadiah ganjaran yang masih belum ditebus ketika itu.

6. Tawaran hadiah ganjaran ini hanya sah sehingga 15 Februari 2018 sahaja.

7. Pihak Baituljannah berhak untuk menggugurkan keahlian mana-mana ejen affiliate sekiranya seseorang ejen affiliate itu didapati melanggar sebarang syarat-syarat yang ditetapkan atau menggunakan sebarang teknik yang mempunyai unsur-unsur penipuan seperti menggunakan bot untuk mendapatkan jumlah pendaftaran yang tinggi.

6 comments

  1. Selagi tak membebankan dan tak payah bayo, boleh je join ye Farhana... manalah tau dapat kamera tu hihih

    ReplyDelete
  2. Salam.... saya pun dah join program ini. Memang terbaik, ada hadiah gajet lagi.

    Mana-mana yang belum join, bolehlah berdaftar sekarang.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.