Request Zinger Double Down Dekat KFC

Wednesday 19 July 2017

Sekarang dah heboh pasal Zinger Double Down kan? Ramai jugak yang jatuh hati sampai lupa sebentar dekat Ayam Goreng McD. Actually ramai jugak yang tak perasan ZDD ni pernah wujud zaman 2012 dulu.

Masa tu jadi cashier KFC so hari-hari tapau ZDD balik rumah lepas kerja. Memang bahagia sangat hari-hari makan ZDD sampai badan berat 54kg naik sampai 60kg. Huhu I cried. T.T

Masa tu kerja jadi cashier sebulan je pun. Zahabedah naik kemain banyak lepastu sekarang mana reti turun balik dah. Sedih kan? I know. Yang buat lagi bahagia sebab masa tu ada Krushers sekali. Angkat tangan kalau ingat. Both products are the best combinations ever existed at KFC. Tapi tu lah, dulu-dulu dah habis bro.

Disebabkan rindu dengan ZDD & Krushers lepastu ramai pulak yang mengemis di Twitter so try la mengemis jugak dengan KFC. Mana lah tahu berjaya macam Akim haritu kan, rezeki kan mana nak nampak.

Masa tu beratus jugak yang RT tapi yang menyedihkan KFC langsung tak pandang. Paling sebal sekali, ada yang tweet 'Hahahhaa KFC tak reply pun' T.T

Tak sangka lepas berbulan, dapat jugak reply dari KFC and yang paling best sekali siap letak video ZDD lagi. Tapi ZDD je lah yang buat comeback itu pun limited time je. Krushers batang hidung pun tak nampak. Sedih sikit tapi okay lah ada ZDD. Terubat lah sikit rindu lepas bertahun tunggu.


Sekian lamaaaaaa berpisah, akhirnya bertemuuuuuuu. Memendam rasa, memendam rinduuuuu.



Ramai yang puji sedap. Heh, biasa lah antara salah satu product power KFC kot. Enjoy lah while it last. Thanks KFC for the comeback. Still waiting for Krushers baby.

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.