Snickers Oats

Friday 13 September 2019


Tak pernah lagi try Snickers Oats ni sebab oat isn't my fav but this time try makan since dapat free. Kot kalau sedap boleh la beli lagi. 


Dalam dia tak la banyak sangat oats tapi memang dah tak suka makan oats sebab dia suka melekat dekat tekak so yang ni pun a big no no lah. Bahaya makan ni kalau tak minum air banyak sebab boleh tersedak. So I prefer to stick with snickers original je lah. 

1 comment

  1. Snickers yang original pun saya tak pernah beli lagi walaupun selalu nampak iklan kat TV.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.