Lays Classic

Friday 13 September 2019


Saja nak meriahkan bilangan entri dengan update pasal Lays chips ni. Since Ranbir Kapoor jadi duta potato chips ni rasa macam teringin jugak nak rasa. 

Masa beli ni main grab je tak belek harga sebab masa tu ingatkan around 3 atau 4 hengget je sekali bila cashier scan, harga dia 11 hengget uols! 

Image result for lays ranbir kapoor

Nasib mak tak marah sebab gedik makan jajan sampai berbelas ringgit. Mood mak malam tu okay sebab I balik kampung so dia layankan je. I didn't bring my purse sebab pergi kedai belakang rumah je. 

Lepas ni memang tak la nak beli sebab mahal satu hal, rasa dia tawar satu hal or maybe sebab dia classic flavor kot. Tapi lepas ni beli Pringles atau Mr. Potatao je lah. Tak payah gedik Lays bagai. 

Sebab tak habis makan so I bagi kucing mak je makan dah dia nampak berselera sangat. Habis satu plastik dia makan hshshshs


2 comments

  1. Mahal... Tau lays ni mahal pasal my adik layan kopok ni ..

    ReplyDelete
  2. Pernah nampak tapi tak beli pun. Dah lama tinggalkan jajan macam ni😅.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.