Samjeang Prawn Pizza & Ayam Haseyo Dominos Subang Bestari

Sunday 15 July 2018

Masa blogwalking ramai juga yang promote menu baru untuk rangkaian produk Samjeang Pijja! Samjeang Pizza Prawn mengandungi udang, sesame seeds dan seaweed untuk menghadirkan rasa umami dalam setiap gigitan. 

Disebabkan dah bosan makan Samjeang Beef which is my sister's fav, so nak cuba lah perisa terbaru ni mana tahu jadi fav jugak kan. For this menu kitorang tambah Xtra Cheese dan pilih Chili Cheese Burst. 

Expectation :


Reality : 


Tak rasa melampau ke cara diorang letak seaweed? Sebab dalam poster sikit je thats why rasa tertarik jugak nak try sebab tak lah terasa sangat seaweed tu. I'm not a fan of seaweed. Kalau takat nak wrap sushi tu boleh terima lah but this? Help my tastebud gonna die T.T



Rasa dia sama lah macam what I expected, kembang tekak. Seaweed dengan cheese isn't a great combination tho. Nasib ada beli Meetasaurus so boleh lah buat backup plan. Tapi yang penting nak makan ni sebenarnya...


Cinnastix! 

Oh before I forget, Ayam Haseyo also great for Samjeang edition! Setiap kali gigit memang terasa pedas sos samjeang tu ditambah pulak dengan isi ayam yang juicy. Perfectly baked! Cuma banyaknya minyak dia. 


Hancur diet hari ni hewhewhew but I don't mind about it either sebab esok kita exercise okay? ;)

7 comments

  1. adeyyy. sedapnyaaa! lama tak makan dominoss..

    ReplyDelete
  2. nampak sedap..tak pernah try makan lagi

    ReplyDelete
  3. aduh..meriahnya seaweed dia..tak lalu la..jauh beza expectation & reality tu..rasa out..adeh, tak repeat la next time..byk lagi flavour lain..yang ayam tu penah try, mmg sedap..laju je makan..berebut dengan en.suami...hehe

    ReplyDelete
  4. nanti nak cuba Ayam Haseyo pula.. Yang ini belum cuba lagi.. Yang pizza tu macam tak kena je dengan tekak..

    ReplyDelete
  5. Saya try yang personal size punya. Just nice. Ayam Haseyo dia pun sedap :D

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.