Thursday, 3 May 2018

Batrisyia Birthday and Preloved Handbag Giveaway


Pengalaman Bersalin 

Tak pernah ada lagi pengalaman bersalin tapi pernah lah tengok mak bersalin sebab masa kecik dulu dia homebirth so ada mak bidan semua. Orang kata bersalin ni perit tapi muka mak paling selamba kalau bab bersalin. Dia teran sikit je, berpeluh tahan sakit pun tak. Dia kata macam teran berak je. Sebab anak sulung, so waktu mak mabuk mengandung, bersalin & berpantang memang jaga dia dengan adik-adik bila ayah busy dengan kerja. 

Ucapan untuk Batrisyia

Happy birthday in advance Batrisyia! Semoga menjadi anak yang solehah dan bijak pandai. Rajin tulang dan rajin belajar. Semoga membesar dengan sihat dan kuat. 

14 comments:

  1. Good luck FJ. Semoga ada rezeki awak.

    ReplyDelete
  2. Wah pernah tengok depan mata ke, mai tengok kat Youtube pun takleh abiskan sebab seram sangat.

    Good luck Pana.. Anak sulung rupanya..ingatkan anak bongsu, haha.

    ReplyDelete
  3. Good luck farhana.
    Bersalin? hu hu hu cannot describe dgn perkataan sakit nyer...

    ReplyDelete
  4. Pengalaman org lama lg best kan. Mak cikla 3 kali beranak kat umah, 3 kali beranak kt hospital..

    ReplyDelete
  5. Terima kasih sudi join. Jom check senarai peserta

    http://ciklapunyabelog.blogspot.my/2018/05/senarai-peserta-batrisyia-birthday-and.html?m=1

    Good luck!!!

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...