Lunch di A&W Subang Jaya

Wednesday 11 April 2018

Sabtu lepas keluar bershopping kejap dekat Bandoru Store. First time actually jejak kaki ke sana, and first time jugak tahu kewujudan store ni. Not bad lah sebab banyak pakaian, aksesori yang cantik-cantik sampai rambang mata tapi sebab baju dah bersepah sangat dekat rumah, memang keluarkan novel je baca sampai officemates habis shopping. 

Settle shopping, pergi lunch dekat A&W sebab tu je depan mata. Dah lama sebenarnya tak makan dekat A&W. Kalau sembang pasal A&W ni, yang paling fav sekali haruslah R&B dia dengan curly fries. Entah kenapa fast food chain yang lain tak buat curly fries ni. Nak menapak ke A&W ni bukannya senang sebab franchise tak banyak sangat macam McD & KFC. 

Dekat kaunter lama jugak lah berfikir nak makan apa sebab tak biasa dengan menu A&W. Sudahnya order Beef Coney combo dengan Chicken Spicy Combo. Settle. 

Set Beef Coney - RM 15.90

What I love about Beef Coney is the taste lah of course. Sedap tapi sebab bawang bersepah kan memang potong habis. Nak buang satu persatu memang tak rajin sebab banyak sangat dia tabur. If next time pergi A&W sebab craving menu ni nak suruh dia buang bawang. Roti dia lembut makan dengan sosej dia yang besar & sedap tu memang happy sangat. Sangat berbaloi! Kenyang sampai sengkak perut. 


My officemates pilih Set Aroma Spicy Chicken. I guess they regret their choice sebab ayam KFC lagi sedap katanya. Plus yang spicy tu cuma dekat serbuk tabur dekat kulit je. Lepastu masin. Ayam pun kecik je. Satu set kalau tak silap lebih RM12 rasanya. 

Tapi yang paling buat perut happy haruslah R&B float! Nyummmm! 


I'm the one je tak pilih float sebab takut kenyang sangat nanti sebab dah ambik Coney Beef gedabak tu. Ada banyak lagi menu lain nak cuba actually tapi jarang orang buat review menu A&W ni so tak tahu nak try yang mana. Lepasni maybe nak try burger dia ataupun just stick dengan Coney Beef sebab dah tahu dah sedap hehehe.

12 comments

  1. Hana suka ja ditaburi bawang macam tu heheh :3

    ReplyDelete
  2. Huhuhu dah lama rasanya tak ke A&W nie, rindu nak makan..

    ReplyDelete
  3. lama dah tak makan A&W.. teringin la pula float dia

    ReplyDelete
  4. ayam tu dah nampak sedap gilos dah. tapi bila kata ayam KFC lagi sedap... zzzz hahahaha

    ReplyDelete
  5. suka makan di A&W..kalau ada makan di A&W tak pernah miss order waffle

    ReplyDelete
  6. lamanya tak makan dkt A&w sebab susah nak cari ..

    Aerill Hassan

    ReplyDelete
  7. Aah, jarang org review AnW. And actually, tak pernah mkn kat AnW pun sbb jarang nampak

    ReplyDelete
  8. Ya Allah ya tuhanku..menggoda betullah tengok pagi-pagi camni

    ReplyDelete
  9. Sedaaaaaapnyer, tetiba jer rasa lapar...

    ReplyDelete
  10. Tak best eh ayam dia.. Akak kalau gi anw nie suka float dia je.. kikiki..

    ReplyDelete
  11. Ala sedapnyaaa. lama tak makan ni. Float dia tu ha sedap huu.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.