Lola Mango, TTDI Jaya

Tuesday 3 April 2018

Bila officemate canang ada makanan best dekat area office, haruslah excited nak makan sekali. Ngam pulak timing cantik boleh lepak dekat Lola Mango di TTDI Jaya berhadapan dengan Nasi Kak Wok JJ & Anis Coffee.


Apart from smoothies, ada jugak yoghurt dengan campuran buah lain macam Kiwi, Strawberry, Laici.  Pinky Mango pula campuran untuk semua buah. Disebabkan haritu kenyang, so pilih small cup je, RM3 tapi small cup pun ya ampun banyaknya. Nak habiskan pun boleh kenyang sebab pekat siap ada buah potong in large cut pulak tu. Mangga yang dia guna ni Royal Mango tau, manis manis sedap baq hang. Tengah taip pun terliur balik. 



Memang puas hati sangat labur RM3 dekat Lola Mango ni. Pinky Mango pun sedap cuma tak dapat lah potongan buah mangga tu. Kalau nak, kena tambah lagi RM3. Anyway, thanks for existing in here. Lepas ni nak repeat lagi! Nak try Mango Layer Smoothie ataupun repeat je yang ni sampai lebam.  ❤🌸

10 comments

  1. makkkaii mengoda betul la tengok air tu

    ReplyDelete
  2. perghhhhh mengancam seh! apa ni goda goda iolss tengahari panas panas ni! hahahaa

    ReplyDelete
  3. Adoi.. terliur nengoknya.. kikiki..

    ReplyDelete
  4. kita pun baru minum tp bukan jenama lola nie.. tp air mangga mmg sedap

    ReplyDelete
  5. amboi..menggoda betul gambar dia..hihi

    ReplyDelete
  6. Huhuhu menangis-nangis tengok ni ^^" Nak jugak T-T

    ReplyDelete
  7. RM3 je? Ya ampun murah betul ni. Tengok pun terliur.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.