Lirik Lagu My Situation - NOAH

Saturday 3 February 2018

Album baru NOAH akan keluar tak lama lagi & so far 2 single terbaru dah keluar tahun lepas, Jalani Mimpi & My Situation. 29 Jan lepas Musica Studios dah release Official MV My Situation and its awesome!!! Since NOAH nak ubah genre music kepada music yang lebih matang I can say this is such a great attempt! Still rocking and menusuk ke hati jadi merinding gitu.

According to Upie Ghuava sebagai pengarah MV My Situation, konsep MV ni menggunakan simbolik & grafik yang romantik untuk menggambarkan hubungan cinta yang sukar sama macam lirik lagu My Situation tu sendiri. My Situation single NOAH kedua dalam bahasa nggeris selepas lagu HERO. Lagu ni digarap dari kisah hidup Uki sendiri yang mengisahkan tentang curahan hati dan kegelisahan seorang lelaki yang ingin keluar dari situasi rumitnya kehidupan cinta dia. 



[Bintang] NOAH

Lagu : My Situation
Genre : Alternative Pop Rock
Penyanyi : NOAH
Lirik : Uki NOAH & Lukman NOAH
Komposer : Uki NOAH

Sadness in your tears, i'm fading in

My heart goes numb, awake in chains

We tried to reappear, like fools rush in

This changing life we can't explain


To give you space to leave my place

As evening comes i leave no trace

No winters gone without a sign

I’m falling away into despair

Can we keep holding on


In my situation ahh, heart can't be free to love

In my situation life is an empty dream

In my situation ahh fears keep me hangin'

Oh this lovers kiss falls into abyss


Like shattered glass we cannot last

How the story ends, we can't be bent

We're crawling away into despair

Can we keep holding on


In my situation ahh, heart can't be free to love

In my situation life is an empty dream

In my situation ahh fears keep me hangin'

In my situation ahh

I can't keep holding on


In my situation ahh heart can't be free to love

In my situation life is an empty dream

1 comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.