Menang SPM Fever GA dari sponsor Mamapipie

Friday 22 December 2017

Alhamdulillah rezeki bulan 12 dapat menang GA anjuran blog Abam Kie bulan November 2017. Tak sangka pun boleh menang sebab bagi cerita entah apa benda je masa SPM dulu. Apa benda pun sampai sekarang teringat lewlz.


Cerita entah apa benda pun boleh menang tempat keempat, kira okay lah tu dari 38 orang bloggers yang join SPM Fever GA ni. 


Kalau join contest Abam Kie ni kena cepat bagi respond kalau tak dia bagi orang lain. Raya haritu dah terkena dah sebab busy sangat siapkan kerja before cuti raya sampai tak sempat buka blog sudahnya hadiah burn. Alhamdulillah menang lagi sekali & takmau hadiah lari dekat orang lain lagi terus kucar-kacir contact Abam Kie. Dari Abam Kie ke Mamapipie. Dah buat sesi pilih hadiah, hari hadiah sampai ke tangan pun tiba. 

Bukak packaging nampaklah shawl monochrome yang dipilih haritu & hari ni decide nak pakai so boleh up terus entri ni. 


Thanks Mamapipie! Selesa sangat pakai monochrome shawl ni. Tebal pulak tu so tak payah pakai inner, tak payah iron pulak tu. Senang bentuk satu hal. Kalau nak cepat memang sambar shawl ni je lepasni. :D

9 comments

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.