Ice Bucket Aeon Shah Alam

Monday 6 November 2017

Image result for ice bucket shah alam

Dah lama dah menapak dekat sini tapi baru harini nak update sebab nak kosongkan gallery hihu. 

Sebelum ni banyak kali lah nampak orang buat thread dekat Twitter cakap sini tempat wajib pergi tapi kecewa betul bila pergi bayar duit harga tak berbaloi langsung. Malas nak ambil bucket sebab takut tak habis because the size is quite large. Kalau grouping berbaloi lah kot. 

I must say this one is overrated place to go for. Ice cream tak sedap, ice blended pun hambar. Better pergi dekat warung sana ataupun beli ice-cream dalam tupperware je. 

Ice Chocolate
This is the worst combination I must say. Bila makan ni tak boleh nak chill langsung. Ice cream on top, cereal dekat bawah. Bila lambat makan ice-cream haruslah basah dekat bawah habis lemau segala biscuits & cereals. For God's sake, WHYYYY?!!

Dragon Fruit Ice Blended

Belum pernah lagi minum ice blended hambar cenggini. Tawar and even ais pun tak hancur. Spoil teruk. Nasib lah tak besar sangat so tak lah terseksa sangat. 

Lepasni memang tak lah nak repeat lagi dekat sini. Baik buat sendiri je dekat rumah guys. Service dia biasa je lah sebab kedai tak besar mana so diorang boleh lah focus on their work and serving customer. Decoration, cleanliness pun okay je. Cuma harga lah dengan product tu tak berbaloi langsung. Kbai.

6 comments

  1. Nampak je macam sedap, 😥

    Kalau macam ni husniey pun pergi 1x je lepas tu terus taubat tak nak repear dah

    ReplyDelete
  2. perghhhh kecur air liurrrr...

    ReplyDelete
  3. tak semua tmpt yg viral tu best kan.
    nampk mcam menarik tp bila rasa KO. huhu

    ReplyDelete
  4. Nampak kedai macam hebat tp spoil pula ye. Huhu. Bertabah lah. Jangan cakap akak tak payung. Tetiba je. Hehe

    ReplyDelete
  5. Wahhh..Meriahnya ice chocolate tu...huhu

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.