Kursus ISO 9001 : 2015

Monday 2 October 2017

6 & 7 September haritu nama tersenarai untuk kursus audit sebab muka ni yang uruskan bahagian filing untuk internal & external audit nanti so kena lah kutip ilmu dekat sini. 


Yang bestnya dekat kursus ni sebab buat dekat hotel. So boleh makan banyak gila. Yang tak bestnya kena bergerak jauh dari rumah. Sejam jugak lah nak sampai dari Subang ke Klang. Keluar pukul 7 pun stuck dalam jam lepastu mereput. 

First day kursus boleh pulak tertinggal spec so bersilau berabun lah kita dalam kelas tu. Agak sakit kepala, tidur kejap pastu bangun balik. Nasib lah ada handout so tak lah tertinggal input banyak sangat. 


Yang bagi talk ni Ketua Jabatan Audit so banyak lah rahsia dapat korek masa dia bagi talk. Sebagai manusia baru nak menapak dalam bidang construction, memang banyak blur lah dalam kelas tu. Tak tahu sangat pasal bahagian construction ni. But all is well. Boleh je catch up sampai penceramah tu tahu nama Iolls. Dah lah duduk sebelah CEO kena lah menyerlah hewhewhew

   

Bab makan, need I elaborate more on this? Makan tengahari sampai penuh pinggan. Crystal Crown Hotel ni tukang masak dia memang best sebab masak semua sedap. Nak pulak ikan sweet sour fuhhhh. Tapi tak makan ayam sebab dah berazam dengan diri sendiri pergi hotel makan seafood je. Kekeke

Cuma jangan ambil kuih. Hambar. Sup pun hambar. 

Anyway, I berjaya habiskan kursus dua hari ni dengan ilmu bersepah & I've got thisssssss :D

3 comments

  1. Tahniah Farhana dpt complete kursus dna dpt tambah ilmu baru.

    Kak ana masa keje dulu kalau kena audit company construction memang rasa hazab sgt. Byk benda kena belajar dan kena tau. But at the end satisfaction tu yg plg best

    ReplyDelete
  2. nysa tag sis :) https://nysachubby.blogspot.my/2017/10/giveaway-suka-hati-lah-by-ein.html

    ReplyDelete
  3. bestnya khursus.. at least blh tambah ilmu kan.. cikyan suka la khursus mcm nih.. dlu kat kolej jarang nk ada khursus mcm nih. tapi ada blaja psl iso ni smua..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.